fbpx
Mina Sidor

Allmän Donation - GEN

 kr. 
Personlig Information

Kortuppgifter
Detta är en säker SSL-krypterad betalning.
Villkor

Donationstotal: 50,00 kr.  One Time

Jobb

Ekonomiassistent (Stockholm)
Public Relationship Manager (Stockholm)
Marketing Assistant (Malmö - Distans)

Hur du ansöker

Fyll i formen nedan för att kunna ansöka. Vi svarar inom

Tillgängliga jobb

Värvare - Vi söker medarbetare i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Eskilstuna

Om jobbet

Det är en härlig känsla att hjälpa till i ett sammanhang som är viktigt och har betydelse för andra människor.

Har du erfarenhet av rollen som värvare och vill ta nästa steg i din karriär? Sök dig till oss!

Om oss

Al-Ayn For Social Care Sweden är en välgörenhetsorganisation med syfte att stärka och lyfta upp föräldralösa barn samt änkor i utsatta länder och ge dem en ny chans i livet. Vår mission är att hjälpa föräldralösa barn, stötta dem och erbjuda dem tjänster de är i behov av. Vi gör detta genom att engagera våra donatorer. Vi hjälper dessa utsatta barn som inte har någonstans att ta vägen. Vi vill hjälpa dem allt från mat och tak på huvudet till utbildning, sjukvård och god mental hälsa. Vi kämpar för att rädda liv, ge hopp och bidra med medmänsklig värme.

Arbetsuppgifter

Som värvare ansvarar du för att agera som ombud åt Al-Ayn For Social Care Sweden. Det innebär att du lär dig retorik och vågar ta plats. Att genom dialog och argumentation får du människor att engagera sig. Du kan arbeta självständigt och i team där ni tillsammans värvar givare. Vidare har du en roll med varierade arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta i och utanför kontoret.

Formella krav

• Tidigare erfarenhet av rollen som värvare eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.

Kvalifikationer

Övrig information

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Plats: Järfälla

Lön: Enligt överenskommelse

Om anställningen

Kontorsassistent - Göteborg

Kvalifikationer

Om jobbet

Du är ansvarig för att:

• Organisera och ta del av det dagliga arbetet.

• Nära samarbete med team.

• Följa av riktlinjer och arbetsinstruktioner.

Formella krav

• Utbildning på högskole- eller universitetsnivå alternativt utbildning som bedöms som likvärdig

• 1+ års erfarenhet av liknande jobb och verksamhet.

• Svenska flytande i tal och skrift

• Arabiska flytande i tal och skrift

• Goda kunskaper i Officepaketet

• Stark lagspelare

• Flexibel, avgörande

Meriterande

• Engelska flytande i tal och skrift

• Erfarenhet av principstyrt förbättringsarbete

Körkort

B

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Enligt överenskommelse

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om anställningen

Adminstrativ assistent - Linköping

Administrativ assistent

Kommun: Linköping

Kvalifikationer

Om jobbet

Om organisationen:

På Al-Ayn har vi åtagit oss att se till att alla föräldralösa barn som lever i fattigdom har tillgång till verktyg och möjligheter de behöver för att övervinna sina svåra upplevelser. Vi tror att när en barn uppfyller sin potential, deras egen framtid förändras liksom deras familjers, deras samhällen och samhället i stort. För att uppnå det leds vi av våra kärnvärden transparens, värdighet och bemyndigande.

Jobböversikt:

Al-Ayn letar efter en Linköpings kobtorsassistent för att utveckla och leda utvecklingen av Linköpingskontoret till att fungera som ett nav för organisationen. Rollen är en hybrid mellan att hjälpa kontorets administrativa aspekter och att vara aktivt närvarande i de lokala samhällena. Det kommer att fungera som den första kontaktpunkten mellan välgörenhetsorganisationen och dess givare, supportrar, besökare och volontärer. De spelar en primär roll för att säkerställa att alla funktioner samordnas för att uppnå en hög produktivitetsnivå inom välgörenhetsorganisationen.

Huvudansvar:

• Minst 2 års tidigare erfarenhet av en relevant roll

• Hjälpa till vid insamlingsaktiviteter och evenemang, t.ex. hålla stånd och förbereda material

• Ta emot givare och sponsorer under kontorstid och hantera deras frågor

• Upprätthålla register, datainmatning och lagring av elektroniska register

• Följ upp och bearbeta Sadaqa-boxar som returneras av givare och/eller insamlingar

• Kommunicera med huvudkontoret för all hjälp eller information

• Organisera och ta del av det dagliga arbetet

• Nära samarbete med de andra teamledarna

• Kommunikation och samordning inom verksamheten

• Spår och förslag på förbättringsimplementering.

Formella krav

• Utbildning på högskole- eller universitetsnivå alternativt utbildning som bedöms som likvärdig

• Svenska flytande i tal och skrift

• Arabiska flytande i tal och skrift

• Goda kunskaper i Officepaketet

• Stark lagspelare

• Flexibel, avgörande

Meriterande

• Engelska flytande i tal och skrift

• Erfarenhet av principstyrt förbättringsarbete

Körkort

B

Start

Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön

Enligt överenskommelse

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om anställningen

Jobbansökan

*” anger obligatoriska fält

Name*
Max filstorlek: 5 MB.
Max filstorlek: 5 MB.
Samtycke*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.
Mina Sidor
 kr. 
Personlig Information

Kortuppgifter
Detta är en säker SSL-krypterad betalning.
Villkor

Donationstotal: 50,00 kr.  One Time

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram